នៅក្នុងការប្រកាសចុងក្រោយយើងបាននិយាយអំពីរបៀបដែលវប្បធម៌អាចធ្វើឱ្យដាច់តែឯងឬបំបែកកម្រិតនៃការចូលរួមក្នុងអង្គការ។ ប៉ុន្ដែតើវប្បធម៌ពិតជាមានឥទ្ធិពលយ៉ាងណាទៅលើអ្នកគ្រប់គ្រងដែលពិតជាយកចិត្តទុកដាក់ - ការអនុវត្តរបស់បុគ្គលិក?
មានតំណភ្ជាប់ដោយផ្ទាល់មួយចំនួនរវាងវប្បធម៌ក្រុមហ៊ុន, ការចូលរួមរបស់បុគ្គលិកនិងការអនុវត្តរបស់បុគ្គលិក។ របាយការណ៍ស្តីពីការចូលរួមរបស់និយោជិកដ៏តិចតួចរបស់ Pulse ឆ្នាំ 2019 បានគូសបញ្ជាក់អំពីទំនាក់ទំនងនេះ។ នៅក្នុងការស្ទង់មតិនេះបុគ្គលិកទាំងអស់នៅជុំវិញពិភពលោកត្រូវបានគេស្នើសុំឱ្យធ្វើការវាយតម្លៃខ្លួនឯងដោយខ្លួនឯងក្នុងរយៈពេល 6 ខែចុងក្រោយហើយវាយតម្លៃវា។ បន្ទាប់មកពួកគេបានសួរសំណួរផ្សេងៗគ្នាចំពោះបុគ្គលិកជុំវិញបទពិសោធន៍បុគ្គលិករបស់ពួកគេ។

ការគាំទ្រទាបបានបកប្រែទៅកម្រិតទាប
បុគ្គលិកស្វែងរកការគាំទ្រពីអ្នកគ្រប់គ្រងមិត្តភក្តិនិងអង្គការរបស់ពួកគេជាទូទៅដើម្បីអាចធ្វើបានល្អបំផុត។ ពេលវេលាប្រកួតប្រជែងនាពេលបច្ចុប្បន្នទាមទារច្រើនពីបុគ្គលិកនិងបុគ្គលិកនាពេលបច្ចុប្បន្នគឺជាអ្នកដែលស្វែងរកបញ្ហាប្រឈមជារៀងរាល់ថ្ងៃ។ ប៉ុន្តែពួកគេក៏ត្រូវការការគាំទ្រទាក់ទងនឹងការណែនាំការណែនាំឬការទទួលបានធនធានដើម្បីអាចផ្តល់នូវអ្វីដែលល្អបំផុតចំពោះកិច្ចការដែលកំពុងប្រព្រឹត្តទៅ។ អ្នកសំដែងខ្ពស់ជាធម្មតាអ្នកដែលទទួលបានការគាំទ្រពីអង្គការរបស់ពួកគេ។


នៅចុងបញ្ចប់នៃវិសាលភាពនេះគឺជាបុគ្គលិកដែលមានការអនុវត្តទាបដែលបានរាយការណ៍ពីការធ្លាក់ចុះនៅក្នុងកម្រិតនៃការគាំទ្ររបស់អង្គការដោយ 22% ។ ការគាំទ្រដូច្នេះមានន័យច្រើនហើយពិតជាអាចផ្លាស់ប្តូរល្បែងនៅពេលវាឈានទៅដល់កម្រិតអនុវត្តល្អបំផុតដើម្បីជំរុញកំណើនក្រុមហ៊ុន។
កម្មករសប្បាយរីករាយជាអ្នកសំដែងខ្ពស់
យោងតាមការស្ទង់មតិអ្នកសំដែងដែលមានកម្រិតខ្ពស់ជាង 15 ភាគរយសប្បាយរីករាយនៅកន្លែងធ្វើការជាងអ្នកសំដែងទាប។ និយោជិករីករាយគឺជាមនុស្សម្នាក់ដែលចូលចិត្តការងារដែលគាត់ធ្វើហើយមានអារម្មណ៍ថាគាត់កំពុងបង្កើតនូវតម្លៃដែលមានសារៈសំខាន់ហើយមានអារម្មណ៍ថាបានបំពេញការងារដោយការងាររបស់គាត់និងទទួលបានការគាំទ្រនិងកំណើនដែលគាត់ចង់បានជាអ្នកជំនាញ។ ប្រសិនបើនរណាម្នាក់សប្បាយចិត្តនៅកន្លែងធ្វើការការផលិតរបស់ពួកគេអាចកើនឡើងរហូតដល់ 12% (សិក្សាដោយសាកលវិទ្យាល័យ Warwick) ។


សុភមង្គលអាចមានន័យផ្សេងពីគ្នាចំពោះមនុស្សផ្សេងព្រោះវាជារឿងផ្ទាល់ខ្លួន។ ដូច្នេះវិធីសាស្ដ្រមួយដែលមានទំហំសមស្របទាំងអស់នឹងមិនដំណើរការនោះទេ។ អ្វីដែលពិតជាសំខាន់គឺត្រូវព្យាយាមពិនិត្យជីពចរជារៀងរាល់ម្តងក្នុងមួយរយៈតាមរយៈការស្ទង់មតិឬមួយទៅមួយ។ ហើយបន្ទាប់មកជ្រើសរើសដំណោះស្រាយដែលឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការនិងសេចក្តីប្រាថ្នារបស់និយោជិតទាំងអស់។
អ្នកសម្តែងខ្ពស់មានអារម្មណ៍ថាពួកគេមានបញ្ហា
ការទទួលស្គាល់បុគ្គលិកគឺជាឧបករណ៍ដ៏សំខាន់មួយសម្រាប់អង្គការដើម្បីយកយុទ្ធសាស្រ្តដូចដែលវាគឺជាវិធីដែលសំខាន់ជាងអ្វីដែលអ្នកគិតថា។ បុគ្គលិកដែលមានតម្លៃនិងទទួលស្គាល់កាន់តែច្រើនមានអារម្មណ៍ថានាងនឹងសប្បាយចិត្តក្នុងការងាររបស់នាង។ នេះជាថ្មីម្តងទៀតនឹងប្រែទៅជាផលិតភាពខ្ពស់។


វាលែងជាប្រាក់ខែនិងសុខភាពទៀតហើយ។ យុទ្ធសាស្រ្តនៃរង្វាន់និងការទទួលស្គាល់ត្រូវតែបញ្ចូលរបៀបបន្ថែមទៀតលើវាដូចជាការរៀនសូត្រផ្តល់នូវជម្រើសដែលអាចបត់បែនបានត្រឹមត្រូវនិងផ្តល់ជូននូវការផ្តល់មតិធម្មតា។ អង្គការយូរជាងនេះពន្យាពេលយល់ដឹងពីចំណង់ចំណូលចិត្តនៃកម្លាំងពលកម្មរបស់ពួកគេការខាតបង់កាន់តែច្រើនពីប្រាក់ចំណូលរបស់និយោជិកនិងការដកហូតអាវុធគឺខ្ពស់។
តុល្យភាពរវាងការងារនិងជីវិតគឺជាសូចនាករដ៏សំខាន់មួយនៃការអនុវត្តរបស់បុគ្គលិក
កម្លាំងពលកម្មសព្វថ្ងៃគ្របដណ្តប់ដោយព័ត៌មាន។ ឧបករណ៍ចល័តថេប្លេតកុំព្យូទ័រកន្លែងធ្វើការងារផលិតផលអតិថិជន។ បញ្ជីនេះគ្មានទីបញ្ចប់! តុល្យភាពរវាងការងារនិងជីវិតគឺមានសារៈសំខាន់ជាទូទៅនៅពេលដែលបន្ទាត់ដែលបំបែកបន្ទាត់ទាំងពីរហាក់ដូចជាត្រូវបានធ្វើឱ្យព្រិលជាមួយថ្ងៃឆ្លងកាត់។


មានទំនាក់ទំនងផ្ទាល់រវាងសមតុល្យការងារនិងជីវិតនិងការចូលរួមរបស់បុគ្គលិក។ ក្រុមប្រឹក្សាប្រតិបត្តិសាជីវកម្មដែលតំណាងឱ្យ 80% នៃក្រុមហ៊ុន Fortune 500 បានរកឃើញថានិយោជិតដែលជឿជាក់ថាពួកគេមានតុល្យភាពការងារល្អមាន 21% ពិបាកជាងអ្នកដែលមិនមាន។ ផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមាននៃជំលោះការងារ - ជីវិតនាំឱ្យការខិតខំប្រឹងប្រែងថយចុះនៅកន្លែងធ្វើការទាបការអនុវត្តនិងបង្កើនអវត្តមាននិងចំណូល (Anderson, Coffey, Byerly, 2002) កាត់បន្ថយសុខភាពនិងថាមពល (Frone, Rusee, Barned, 1996) និងការកើនឡើង ភាពតានតឹងនិងភាពអស់កម្លាំង (Anderson et al, 2002) ។
លទ្ធផលទាំងនេះផ្តល់នូវសំណួរជាច្រើនបន្ថែមទៀតព្រមទាំងឱកាសសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនដើម្បីទាញយកប្រយោជន៍ពីទេពកោសល្យរបស់ពួកគេ។ ការផ្តល់ការគាំទ្រនិងការជម្រុញនៅពេលដែលត្រូវការដោយផ្តោតលើការទទួលស្គាល់ការចូលរួមចំណែកម្តងហើយម្តងទៀតរក្សាជីពចរដល់និយោជិកសុភមង្គលនិងស្វែងរកវិធីនៃសុខភាពដើម្បីជួយឱ្យមានតុល្យភាពជីវភាពការងារសុខភាពដែលត្រូវផ្តោតលើយុទ្ធសាស្ត្ររបស់អ្នកដឹកនាំ។